mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

NIEUW ZEELAND 2019

Hey allemaal!

Misschien heb je het al gehoord, van mij of van iemand anders, maar misschien ook nog wel helemaal niet... Maar zoals je aan de titel van dit bericht misschien wel al hebt gezien ga ik begin januari naar Nieuw Zeeland!

Om precies te zijn ga ik naar Wellington, de hoofdstad. En ik ga daar een half jaar werken als au pair. Ik ben ook zeker van plan om tijdens en na dit half jaar werken erg veel van het mooie land te zien (mocht iemand nog tips hebben, altijd welkom!).

Omdat een reisje naar de andere kant van de wereld niet niks is heb ik besloten jullie bij te praten via deze blogs. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om het avontuur te volgen :)

Meer info volgt snel, maar mocht je vragen hebben: je mag me altijd een berichtje sturen!

xxx



Reacties

Reacties

Rina Herder

Hoi Marie,

Dat is mooi geweldig nieuws.
Wij hebben familie wonen in New Zeeland
Mocht je adresjes nodig hebben.

Nancu

Heel veel succes Marieke! Ben heel benieuwd naar je avonturen

Christa Kamphuis

Wat leuk Marieke ! Ik ben benieuwd naar je avonturen.

René Schilder

Super! Ben benieuwd naar je verhalen. Veel plezier!

Chantal Van Teeffelen

Wat een leuke uitdaging, gaaf!
Veel succes en plezier natuurlijk.

De buurtjes

Ha Marieke, geniet van je gewéldige reis?.
Grtjs Lucas Lize Harm & Nancy

Yvon Sonnemans

Hoi Marieke,
Goeie reis.
Geniet van deze mooie reis en ervaring.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active