mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Omw Auckland

Daar zit ik dan. In het vliegtuig.. En wat ging de afgelopen tijd toch snel! Kerst, oud en nieuw en afscheid nemen van familie en vrienden.. maar wat héb ik er zin in!

Ik vlieg nu van Amsterdam, via Frankfurt en Bangkok naar Auckland. Daar arriveer ik rond het middaguur. In Nederland is het dan de nacht van vrijdag de 4e op zaterdag de 5e.

Bedankt voor alle leuke afscheids berichtjes, appjes, belletjes, etentjes, drankjes, kusjes en knuffels ?
Ik ga jullie allemaal missen en ik zal jullie ook zeker allemaal op de hoogte houden xx

Reacties

Reacties

Jeannette

Daar ga je! Loveyou

Germy

Wauw Marieke, wat een gave uitdaging. Veel plezier en geniet van deze ervaring. Ik volg je verhalen graag!

Marloes

Jaloers! Aan de andere kant, jij kan mij aan het einde van dit avontuur vertellen wat ik absoluut niet mag missen in Nieuw-Zeeland als ik er naartoe ga, haha! Goede reis, en heel veel plezier. Ik ga je ook volgen!

Frits

Goede reis en geniet van jouw avontuur.

Aggie

Woepsie, wat n gave uitdaging! Veel plezier daar! Ben super benieuwd naar je belevenissen! Dikke kus ❤️?

Chantal

Wauw wat spannend!
Heel veel plezier en een goeie reis.

Christa

Een hele goede reis ? en ik ben benieuwd naar al je verhalen.

T. Wilma

Wat een geweldig avontuur Marieke.
Wat heerlijk dat je dat doet en kan
Heel veel plezier, nieuwe indrukken.
Knuffel vanaf het kleine kikkerlandje?

Jacintha

Je bent stoer! Ik vind het geweldig dat je dit doet en ben heel nieuwsgierig naar je belevenissen. Geniet van alles!

Helma Lemmen

Ben benieuwd hoe het met je gaat.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active