mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Wellington, here I am!

Nieuw zeeland! Wat heb ik veel mooie locaties en plaatsen gezien de laatste weken en wat zullen er nog ontelbaar veel (nog) mooiere plaatsen zijn die ik nog niet gezien heb.
Ik ga eventjes wat foto's toevoegen want ik heb zo'n mooie foto's gemaakt, maar hier eerst eventjes een samenvatting van de afgelopen 2 (ja al 2) weken:
Na een laaange vlucht ben ik, samen met Marit, 5 dagen in Auckland geweest. We hebben de stad verkend, geshopt, veel frozen cola's gedronken (voor $1!) en als hoogtepunt zijn we op Waiheke island geweest. Dat was zoo mooi!
Na ons verblijf in Auckland zijn we naar de aupair oriëntatie gegaan om daar bij te leren over onze rechten en plichten als een aupair, ehbo-cursus en theoretische autorijlessen (want links rijden aaah). Het was allemaal een beetje langdradig, maar wel interessant.
Toen de oriëntatie afgelopen was ben ik naar Wellington gevlogen en daar stond mijn hostdad mij op te wachten. En het is een leuk gezin! Sommige dingen doen ze wel heel anders dan dat ik het zou doen, maarja dat is logisch in een andere cultuur aan de andere kant van de wereld. Ik heb er nu 1 week opzitten als aupair in een gezin met 3 jongens, Nathy van 1, Jakey van 2 en Isaac van 4. Het zijn toffe kids maar het is wel hard werken dus soms valt het ook wel tegen.
Ik heb de afgelopen week meerdere keren leuke dingen gedaan met andere aupairs, dit was erg gezellig en dit ga ik ook zeker vaker doen! Wellington is echt een hele mooie en gezellige stad met veel leuke barretjes, restaurantjes, clubs en winkels. Gelukkig zorgt het sociaal doen met andere mensen ervoor dat ik mijn gedachten even van thuis afhou en mij richt op het geweldige land waar ik nu ben. En dat ik blij mag zijn dat ik de kans heb om zoiets tofs te doen.
Zoals je kon lezen gaat het met ups en downs, maar ik ga mijn best doen er een hele toffe tijd van te maken!

Spreek jullie gauw xx

Reacties

Reacties

Wanda Koopmans

Hoiiii...wat leuk om te lezen dat je al veel mooie dingen hebt gezien. Ennuh...in het begin is het natuurlijk best even wennen. Heel veel plezier komend weekend. Begreep dat je naar Marit gaat. Leuk dat jullie elkaar opzoeken.

Aggie

Goed te horen dat je er zo van kunt genieten en je moeilijke momenten kunt overwinnen! Het is ook niet niks, zo ver van huis. Ben super trots op je! ?

Irma Kompier

Super trots op jou Marieke Schilder! En natuurlijk mis ik jou ook.. maar kijk om je heen.. ik ben jaloers.. en trots dat mijn petekind zoveel lef in d’r donder heeft om dit avontuur aan te gaan! Dat zegt veel over jou Marieke! Dus geen heimwee meer en lekker genieten! Hou van jou!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active