mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Een maand weg van huis

Heehalloo, daar ben ik weer!

Vandaag is het 3/2/19 en dat betekent dat ik alweer een maand weg ben van huis. Als ik terugkijk op de afgelopen tijd kan ik me alleen maar bedenken dat de tijd snel is gegaan! Ik heb echt al heel veel leuke dingen ondernomen, mooie plaatsen en uitzichten gezien en hele leuke mensen ontmoet. Op een slechte dag denk ik wel eens, de tijd mag wel wat sneller gaan. Maar ik zit hier nu ik het zonnetje te genieten van een super uitzicht en zometeen gaan we nog eventjes naar het strand. Dat zijn de momenten dat de tijd snel gaat en ik er vrijwel zeker van ben dat de komende 6 (en een beetje) maanden ook voorbij gaan vliegen.

Ik ben afgelopen weekend een weekendje in Taupo geweest. Ik heb de Tongariro crossing gedaan (zwaaaar, maar zeker een aanrader) en de stukken rijden waren ook steeds heel gezellig in de auto (thanks to de speaker van Marit en Spotify!) Al met al een mooi weekendje dus. Ook ben ik hier in Wellington steeds meer mooie plaatsjes aan het ontdekken. Denk aan stranden, de haven, winkelstraten en natuurlijk barretjes. Maar ook vind ik het heerlijk om lekker in mn bed te liggen en serie te kijken (10 afleveringen Prison Break in 1 dagje kan gewoon toch?)

Soms heb ik het een beetje lastig met de kids en de regels hier. Niet iedereen voedt zijn kinderen op zoals ik dat zou doen en de kids vinden het dan ook een hele leuke uitdaging om mijn grenzen te verkennen op een niet altijd even leuke manier. Gelukkig heb ik de avondjes hier altijd lekker voor mezelf en kan ik leuke dingen gaan doen zoals lekker iets drinken met wat mensen, zwemmen of gewoon in bed liggen.

Voor de mensen die het zich afvroegen: Ik heb het advies van pap opgevolgd en me altijd heeel goed ingesmeerd, wat zeker nodig is met de zonkracht hier. Ik ben dan ook pas 1 keer een klein beetje verbrand op mijn neus en wangen, verder nog niet. Trots? Ik wel :)

Natuurlijk kunnen jullie allemaal mijn instagram account volgen: @mariekeinnz ~ en als je geen instagram hebt, stuur maar een berichtje, dan zal ik je wat leuke foto's toesturen. En ik vind het super leuk dat zoveel mensen aan me denken en me berichtjes sturen om te vragen hoe het hier is en hoe ik me voel! Nogmaals bedankt allemaal :)

Nouu, ik ga rennen voor de bus (ja nogsteeds de Marieke die je kent) en dan lekker genieten van de zon op het strand. Adios en tot de volgende keer, groetjessss

Reacties

Reacties

Maud

Trotssss!?

Chantal Janssen

Leuk Marieke. Veel plezier nog.

Ada

Wat een leuk stuk heb je geschreven! Fijn te lezen dat het goed met je gaat.
Liefs Ada

Aggie

Goed te horen dat je er voor zorgt dat je het leuk hebt. Kan me voorstellen dat het met die 3 kinderen heftig kan zijn. Petje af, moedige lieverd. ???

Germie

Ha Marieke, leuk om je verhalen en ervaringen te horen, het zal niet altijd meevallen zo ver van huis maar je positieve drive is er!
Je doet het toch maar en kinderen opvoeden, tha dat is en blijft een uitdaging! Liefs en geniet van het moment?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active