mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

De eerste weken in Auckland!

Heeey allemaal!
Alweer 2 weken hier in Auckland, de tijd gaat snel! Ik heb het heel erg naar mijn zin hier. Ik heb een heel leuke hostfamily en lieve kindjes.

Ik ben dan ook heel erg blij met de keuze om te verhuizen naar Auckland, naar dit nieuwe gezin. Ik voel me hier veel meer op mijn plek.
Ik vind het werken hier een stuk leuker. Het is veel meer relaxt en ik geniet er echt van om tijd door te brengen met de kids. Mijn LEGO skills zijn ook al beter geworden trouwens ;).
De afgelopen weken heb ik, behalve het werken, lekker Auckland en omgeving verkent. Er zijn hier veel mooie stranden, love avondwandelingen met de hond! En je kan hier ook heel goed shoppen. Daar heb ik dan ook al goed gebruik van gemaakt haha! Ook heb ik al meerdere leuke andere aupairs ontmoet dus daar doe ik nu dus ook leuke dingen mee!

De komende weekenden staan er wat leuke trips gepland (Cape Reinga, 90 mile beach en Bay of Islands) en daar zal ik jullie zeker van op de hoogte houden! Ook kan je voor foto's altijd mijn instagram account in de gaten houden (@mariekeinnz).

Nu eventjes over het nieuws: Het is natuurlijk heel verdrietig wat er is gebeurd in Christchurch. Al moet ik zeggen dat ik er op de dag zelf niet erg veel van heb meegekregen. Wat ik wel merk is dat echt heel het land meeleeft met de situatie en dat veel mensen het echt onbegrijpelijk vinden. Dat is zo sad om te zien.. Gelukkig is het zo'n 1000km hier vandaan, dus het komt niet dichtbij.

Ik ga nu lekker verder met mijn serie. Een TV met netflix in mijn kamer is echt slecht voor me hahah.

Groetjesss xxxx Mariekk


Reacties

Reacties

Janna en Loes

Fijn dat je je plekjes nu echt hebt gevonden! Leuk om je ervaringen te lezen. Veel plezier nog daar!
Knuffel van ons

Chantal

Fijn te horen dat je het nu echt na je zin hebt. Maak er een mooie tijd van, en geniet er ook van?
Veel plezier en werk ze....
O ja... een dikke knuffel van Lyam?

Aggie

Leuk om weer iets van je te horen. En zo lekker positief. Veel plezier verder daar! ?

Irma

You go girl!! Kus van ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active