mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Weekendtrips!

Hee hallo, ben ik weer!
Ik was bijna vergeten dat het al weer 2 weken geleden is dat ik een blog online heb gezet.. De tijd gaat zo snel!

Het weekend van 22 t/m 24 maart heb ik een super toffe weekendtrip gemaakt naar Cape Reinga, dat is het noordelijkste puntje van Nieuw Zeeland. 90 mile beach, een 90km lang & heel breed strand waar je ook met je auto op kunt rijden. En Bay of Islands, met in het bijzonder Paihia. We hebben ook paardgereden op het strand en dat was echt een hele toffe ervaring! Het was super mooi én heel gezellig met 2 andere aupairs. De foto's zijn te vinden op mijn instagram (@mariekeinnz) of stuur me even een appje dan stuur ik de leukste foto's naar je toe!

Afgelopen week heb ik veel nieuwe mensen ontmoet. Dat is ook wel makkelijk in zo'n grote stad haha. Ook ben ik naar de Nederlandse winkel geweest (HALLO knakworstjes als ontbijt en kroketten als lunch) en als afsluiter zondag naar Rangitoto island geweest. Dat is een vulkanisch eiland (500 jaar geleden voor het laatst uitgebarsten dus ben maar niet bang). En we zijn helemaal naar de krater omhoog gelopen. Het 360° uitzicht, onder andere over Auckland, vanaf daarboven was echt geweldig. Gelukkig hielp het weer ook goed mee want het zonnetje scheen heerlijk!

Helaas valt dat zonnetje nu nergens te vinden want het is al 24 uur zo ongeveer non stop aan het regenen met soms echt wel heftige buien.. Zo erg dat zelfs autorijden best wel eng is. Is nu de tijd aangebroken dat het in NL lekkerder weer is dan hier? Ik hoop het nog niet..

Oh en nu we het toch over tijd hebben.. vanaf afgelopen weeken (31 maart) is natuurlijk de klok verzet in NL naar zomertijd. Dus we hebben 11 uur tijdsverschil nu. Komend weekend (7 april) wordt hier de klok verzet naar wintertijd, dan krijgen we 10 uur tijdsverschil. Helaas wordt het rekenen iets moeilijker haha..

Marit en ik zijn druk bezig met het plannen van onze 10 daagse trip naar het zuidereiland rond pasen en dat gaat super leuk worden! Maar voordat we dat gaan doen heb ik nog 2 weekenden.. En die ga ik indelen met SURFEN! Ik heb er echt heel erg veel zin in en ik hoop dat ik het een beetje kan haha! Dus mocht je nog tips hebben, let me know!

Over 2 weken een nieuwe update! Groetjess Mariek x

Reacties

Reacties

Aggie

Wat heb jij dat jongetje op die foto in z'n kinderstoel super goed geschminkt, Marieke!! Echt top gedaan.
Het lijkt net alsof tie met z'n handen heeft mogen eten! ;-D

Aggie

Veel plezier verder met al je mooie reisplannen en vrienden.

Marieke

Hahahaha ja dankjewel ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active