mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Surfen!

Hee halloo!
De schoolvakantie is gestart hier, dus de komende week zal ik de hele dag met mijn oudste hostkid Hadley (5) zijn. En op donderdag is ook Cole (2) er de hele dag. Het wordt dus zeker wel wat drukker, maar het geeft wel de kans om veel leuke dingen te gaan doen. Daar heb ik zin in!

De afgelopen 2 weekenden stonden in het teken van surfen. En wat is het toch leuk! Ik heb in Piha & Raglan gesurft. In Raglan hadden we ook een GoPro (onderwatercamera) mee. Dus daar zullen vast nog wel wat leuke beelden uitkomen! En op mijn instagram kan je al foto's van het weekend ervoor zien.
In het begin was het surfen echt moeilijk, maar naar mate ik het wat beter kan wordt het ook steeds leuker! Dat ga ik dus zeker vaker doen.

Afgelopen weekend was ik op weekendtrip met studenttrips. Dit is een organisatie die allerlei uitjes organiseert voor internationale jongeren. Dat maakte het natuurlijk extra gezellig! We hebben op zaterdag 4 uur gesurft en 'savonds gebarbecued en heel wat biertjes gedronken en geslapen in een hostel. Op zondag zijn we watervallen bekeken (heel mooi! Foto's komen op instagram) en naar de Hamilton Gardens geweest. Daar hebben we eigenlijk vooral genoten van frietjes en een drankje want 2 uur rondlopen in tuinen is niet echt ons ding haha. We vroegen nog naar een Nederlandse tuin, maar die was nog in aanleg.. daar dus niks van gezien helaas. 'Savonds terug in Auckland nog een heerlijk ijsje gegeten bij Giapo met een deel van de groep en toen snel naar mn bed want ik was toch wel heel erg moe..

Vandaag is het maandag en ik heb lekker kunnen uitslapen. Zo eventjes 2 uurtjes werken en dan begint morgen mijn werkweek weer.
Het volgende blog zal vast heel leuk worden want ik ga 10 dagen naar het zuidereiland!! ZIN IN!

Nu ga ik sushi eten en dan werken! Spreek jullie snel weer xxx

Reacties

Reacties

Aggie

Och meisje toch, wat heb je het zwaar daar! ? ?
Kheb echt met je te doen! ?Enjoy! En dank je dat je dit met ons wil delen. Dikke poen, Aggie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active