mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

Nog minder dan 10 weken tot ik weer in NL ben!

Heeyy everyone!
Ja ik ben niet zo goed in het iedere 2 weken een blog uploaden.. maar het voelt ook ECHT niet als meer dan 3 weken geleden.. de tijd gaat sneller en sneller en ik kan dus ook zeggen dat ik nog maar minder dan 3 weken in Nieuw Zeeland heb! En zoals jullie (waarschijnlijk) weten, ga ik daarna 5.5 week in Australië genieten! Daarover vertel ik op het einde van dit blog meer.

De familie waar ik nu ben is heel gezellig! Ik hoef niet heel veel te werken en dat geeft me alle tijd om lekker te chillen met vrienden, te bellen met mensen aan de andere kant van de wereld en natuurlijk mn avontuur naar Australië te plannen. Ik ben blij dat ik deze familie heb gevonden en ik ga dan ook genieten van de laatste 1.5 week hier!

En nu dan even over de afgelopen weekendjes: Na mijn super leuke weekendtrips in Nelson en Napier was ik echt toe aan een rustig weekendje en dat heb ik ook gedaan! Heerlijk een weekendje genetflixed.
Het weekend daarna ben ik naar Nynke in Wellington geweest. Dit was een soort afscheids weekendje. Van Nynke & van Wellington. We hebben geshopt, we zijn naar de film geweest en we zijn uitgeweest. Het was echt een super geslaagd weekend!

Afgelopen zaterdag ben ik samen met een Franse aupari, Giulia, in rotorua geweest bij het Wai-O-Tapu Thermal Wonderland. Nou dit was ook zeker een wonderland, want het was zo mooi! Het is echt magisch om allerlei verschillende kleuren gesteenten en water te zien die worden veroorzaakt door mineralen en onder andere zwavel. Op mijn instagram zie je de mooiste foto's en je kan me altijd een appje sturen voor meer foto's! @mariekeinnz

Okeee nu mijn plannen voor Australië! Ik vlieg 30 juni in de avond naar Melbourne en daar zal ik tot 15 juli zijn. De eerste week ga ik de stad ontdekken en daarna komt Dana (een Nederlandse aupair in Sydney) overvliegen om samen nog even te chillen in Melbourne en dan gaan we The Great Ocean Road ontdekken. 15 juli vliegen we samen naar Cairns om vanaf daar, met heel veel leuke tussenstops, in 4 weken naar Sydney te rijden met een campervan! Enkele leuke trips zijn: Great Barrier Reef, Whitsundays, Noosa Everglades, Fraser Island en Byron Bay aka surfers paradise. Het weer zal daar een stukkie beter zijn dan in Nieuw Zeeland en ik ga er vanuit dat het een super toffe afsluiting van een 7.5 maand durend avontuur aan de andere kant van de wereld! ZIN IN! 14 augustus vlieg ik naar Auckland en 15 augustus begint mijn reis naar Nederland. Om op 16 augustus rond half 11 in de ochtend in Amsterdam te staan.

Ik zal proberen de volgende blog wèl over 2 weken te uploaden haha!
Nouu ik ga werken! Xoxo Mariekk




Reacties

Reacties

Chantal

Wat leuk te horen dat je het zo goed na je zin hebt en wat een leuke plannen?
Een hele ervaring rijker, geweldig!
Geniet ervan en alvast een goeie, mooie en gezellige reis door Australië. ?
Groetjes van ons en een dikke knuffel van Lyam?

Marieke Schilder

Dankjulliewel! En een dikke knuffel terug!! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active