mariekeinnieuwzeeland.reismee.nl

In het vliegtuig!

Heeyy!
Daar zit ik dan. In het vliegtuig. Zin in. Maar heel stiekem had ik ook wel graag in het vliegtuig naar huis willen zitten in plaats van naar Melbourne hoor.
Ik ben wel echt benieuwd naar Australië! Dana en ik gaan echt de ideale roadtrip doen aan de oostkust, maar eerst nog even Melbourne ontdekken!

De afgelopen weken gingen weer lekker snel. Ik heb mijn laatste week bij mijn laatste aupair familie gehad, mijn koffer bij Marit neergezet (die zie ik weer terug vlak voordat ik terug naar NL vlieg), afscheid genomen van wat andere aupairs in Auckland & toen naar Pukekohe vertrokken om een weekje op Sjef de hond te passen. Die week was vooral heel relaxed chillen, netflixen en lekker spelletjes spelen op mijn telefoon. Stilte voor de storm zullen we het maar noemen, want mijn trip in Australië staat behoorlijk vol gepland haha.

Afgelopen vrijdag heb ik nog een gezellige afscheids picknick gehad met Meggie en Milse & zaterdag een leuke dag in Auckland als afscheid van Nynke. Het was echt mega gezellig! Maar Nynke afzetten bij het vliegveld was wel een besefmomentje dat zij nu in het vliegtuig naar huis zit.. en ik nog 1.5 maand moet wachten.. maaaaaarr die 6 weken staan wel helemaal volgepland met heel veel leuke dingen. Dus daar gaan we dan maar van genieten toch?!

Nouuu mijn volgende blog zal het 1e gedeelte van mijn Australië trip beschrijven. Iets leuker dan deze blog hahaha, dus stay tuned als je dat interessant vindt.

Groetjes thuis xoxoxo

Reacties

Reacties

Ada

Veel plezier lieve Marieke?

Marieke Schilder

Thanks ❤

Jeannette

Doe je een hele dikke knuffel aan Bea voor mij? She will make you feel at home <3 Love you!

Meggie

Ik weet zeker dat die 6 weken ook weer voorbij vliegen!! Maar begrijp je gevoel helemaal, zeker als je iemand op het vliegtuig naar huis zet.

Oma

Lieve Marieke, leuk en bedankt voor je brief op e-mail. Het klinkt allemaal wel goed, denk ik. Nu Australië ... een nieuwe ervaring !
Veel moois, beter weer ? Genieten !
Knuffel en liefs en groeten van Oma en Onno.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active